.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضايي: اقدام اردوغان تركيدن بغض اسلام بود

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: اقدام اخير نخست وزير تركيه، تركيدن بغض فروخورده جهان اسلام در پي جرم و جنايات گسترده صهيونيست‌ها بود و بايد منتظر پيوستن سران ديگر كشورها به اين موج فراگير بود.

محسن رضايي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس به ابعاد متعدد اقدام اخير نخست وزير تركيه پرداخت و افزود: اقدام اخير اردوغان قابل پيش بيني بود؛ چراكه فشار گسترده تيم سياسي بوش و هم تيمانش بر جهان اسلام و عمق فاجعه‌اي كه در فلسطين اتفاق افتاده بود بايد از يك جايي اين فشار منفجر مي‌شد و به واقع اردوغان نخست وزير تركيه اين فشار را تركاند و بايد منتظر باشيم تا سران كشورهاي ديگر اسلامي نظير اندونزي و مالزي و... نيز به اين موج بپيوندد.
وي ادامه داد: صبر و حوصله زيادي در طول دو ماهه اخير نسبت به فاجعه اخير غزه و جنايات پليدانه صهيونيست ها صورت گرفته و كسي به غير از ايرانيان بايد اين خط شكني را انجام مي داد و اردوغان با انجام اين كار فضا را بروي رسوايي هر چه بيشتر صهيونيست‌ها گشود.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به ابعاد ديگر اقدام اردوغان اشاره كرد و گفت: ‌‌در حقيقت اين ‌اقدام شجاعانه، پس لرزه‌هاي شكست سياست خارجي بوش در منطقه و همچنين شكست اسرائيل در غزه است؛ شكست صهيونيست‌ها در غزه و شكست بوش در سياست خارجي پس لرزه‌هايي به دنبال داشت كه اين پس لرزه‌ها با اعتراف و عذرخواهي اوباما از جهان اسلام در راستاي التيام بخشي به سياست خارجي ايالات متحده تقويت شده است و در آينده نيز شاهد گونه‌هاي ديگري از رسوايي صهيونيست ها و حاميان آنها خواهيم بود.

رضايي با بيان اينكه نبايد اقدام اخير اردوغان را تنها از ديد شخصي نگاه كرد، اظهار داشت: صحنه بين المللي بخصوص جهان اسلام و بالاخص منطقه خاورميانه شاهد تغيير و تحولات متعددي از شكست سياست خارجي آمريكا طي اين 8 ساله اخير خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.